Ugrás a tartalomhoz


Fotó

[projekt] Kísérleti blenderezés

blender 3d modellezés

  • Please log in to reply
49 válasz erre a témára

#21 Jackrow

Jackrow

    Advanced Member

  • Trusted Members
  • PipaPipaPipa
  • 226 Hozzászólás:

Elküldve: 03 augusztus 2014 - 19:06

Én elhiszem, mégis nagyon élénk a kontraszt pl. azzal a "DAX" figurával, amit pont te linkeltél.

well.gif

Szerintem meg puding.


  • 0

Totally not, suuuuuuure~ ¬‿¬


#22 Ezevin

Ezevin

    Advanced Member

  • Active Members
  • PipaPipaPipa
  • 1.233 Hozzászólás:
  • LocationValahol a fejedben! (amúgy meg Pécs)

Elküldve: 03 augusztus 2014 - 19:17

 

well.gif

Szerintem meg puding.

 

 

 

Csokisat kérek :3


  • 0

"Ki farkasok közt él, vonyítson úgy, mint a farkasok!"

Orosz közmondás


tumblr_nrkmrfTqjC1qbgoyio1_400.gif

 

Tumblr * Facebook * DeviantArt * FurAffinity * Weasyl

 

 


#23 Jackrow

Jackrow

    Advanced Member

  • Trusted Members
  • PipaPipaPipa
  • 226 Hozzászólás:

Elküldve: 03 augusztus 2014 - 22:53

Kipróbáltam az eddig elmondottak alapján, és a folyamat siralmas, azaz nincs, mert ha 1 meshbe próbálom tenni, vagy túl lebutított kinézete lenne annak az 1 hajnak(Uram bocsá, mi lesz még a többi bojhokkal...), ami már felölelt 7 elvesztegetett órát csak ennek ráeszmélésére, vagy túl nehéznek ígérkezett. Azt meg nem.

 

Mára ennyi, de gondolkozok a Bezier görbék és szomszédja használatán.


  • 0

Totally not, suuuuuuure~ ¬‿¬


#24 Delphin

Delphin

    Advanced Member

  • Active Members
  • PipaPipaPipa
  • 1.195 Hozzászólás:

Elküldve: 03 augusztus 2014 - 22:56

Későre járhat, mert a topik címét most már úgy olvastam, hogy "kísérleti berendezés".
  • 3

#25 DoglottGiliszta

DoglottGiliszta

    Advanced Member

  • Active Members
  • PipaPipaPipa
  • 1.356 Hozzászólás:

Elküldve: 03 augusztus 2014 - 23:03

Mára ennyi, de gondolkozok a Bezier görbék és szomszédja használatán.

Ugyan már, itt még csak most kezdődnek a dolgok. Már megint egy üres ablakból kell kitalálnom, hogy mi történt. http://i.imgur.com/8kLhOs8.jpg (Jobbra az az animáció szerkesztő. Igen, bizony, az az.)

Szerkesztve caiwan által: 03 augusztus 2014 - 23:04

  • 0

#26 Jackrow

Jackrow

    Advanced Member

  • Trusted Members
  • PipaPipaPipa
  • 226 Hozzászólás:

Elküldve: 04 augusztus 2014 - 08:33

Későre járhat, mert a topik címét most már úgy olvastam, hogy "kísérleti berendezés".

Az a vicces ebben, hogy így is helyét állja. =/


  • 0

Totally not, suuuuuuure~ ¬‿¬


#27 Jackrow

Jackrow

    Advanced Member

  • Trusted Members
  • PipaPipaPipa
  • 226 Hozzászólás:

Elküldve: 04 augusztus 2014 - 08:41

Jobbra az az animáció szerkesztő.

Vagyis F-szverés kalapáccsal™  :)  Ez arra emlékeztet, amikor VRML-ben kellene modelleznem.


Szerkesztve Jackrow által: 04 augusztus 2014 - 08:41

  • 0

Totally not, suuuuuuure~ ¬‿¬


#28 DoglottGiliszta

DoglottGiliszta

    Advanced Member

  • Active Members
  • PipaPipaPipa
  • 1.356 Hozzászólás:

Elküldve: 04 augusztus 2014 - 09:01

Vagyis F-szverés kalapáccsal™  :)  Ez arra emlékeztet, amikor VRML-ben kellene modelleznem.

... aztán este látomásom támadt, és reggel 2 perc alatt megszereltem.

 

Amúgy nagyon hasznos tud lenni. http://rocket.sourceforge.net/ (A szöveget olvasd el, az kész)

Egyébként vagy az Excess, vagy az Outracks csapat cucca (most így nem igazán tudom, úgy rémlik, hogy az Excess követte el). De utóbbinak van saját professzionális toolja is.

 

Szerk.: Excess volt.

 

Mindenesetre, ezek ezzel készültek:


Szerkesztve caiwan által: 04 augusztus 2014 - 09:06

  • 0

#29 Jackrow

Jackrow

    Advanced Member

  • Trusted Members
  • PipaPipaPipa
  • 226 Hozzászólás:

Elküldve: 04 augusztus 2014 - 11:01

Nos, kb ezek lennének a chunkok, de szeretnék egy praktikusabb megoldást találni erre, mintsem egy UV Sphere feléből nyújtogatni.

Csatolt előnézeti képek:

  • Capture10.JPG

  • 0

Totally not, suuuuuuure~ ¬‿¬


#30 Jackrow

Jackrow

    Advanced Member

  • Trusted Members
  • PipaPipaPipa
  • 226 Hozzászólás:

Elküldve: 04 augusztus 2014 - 16:49

Rájöttem, hogy rossz elő-tag-et használtam. lehetett volna naplónak is elneveznem, mert ez már inkább folyamatdokumentáció.

Szóval ezt hoztam össze. Összefüggő vertexeket alkotó mesh lett a hajból immáron legalább az 5. próbálkozás után.

Tapasztalat: A vertexek összeolvasztásával csak Csínján amennyiben nem akarsz háromszöget kapni valahol, mert különben nem fog menni a loopcut.

Csatolt előnézeti képek:

  • jkr_wip5_f.png
  • jkr_wip5_b.png

Szerkesztve Jackrow által: 04 augusztus 2014 - 16:50

  • 0

Totally not, suuuuuuure~ ¬‿¬


#31 Jackrow

Jackrow

    Advanced Member

  • Trusted Members
  • PipaPipaPipa
  • 226 Hozzászólás:

Elküldve: 06 augusztus 2014 - 20:44

django-unchained-2-dr-king-schultz.png

Túl nagy volt a kísértés...

 

A szemet megcsináltam, mert már egy ideje piszkálta a fantáziámat, hogy milyen lesz.

 

elnézést, ha túl nyers leszek, de had legyek most ezúttal őszinte az alábbi videóval, aminek alapján kaptam a segítséget

Mégiscsak ez alapján dolgoztam, de egy kalap sz@r a végeredmény.

 

Tapasztalat: Ha egymásba joinolsz mesheket, győződj meg róla, hogy a Materialnál csak 1 legyen jelen, amennyiben nem akarod, hogy bosszankodj egy-két hiányzó textúra miatt. Onnantól, hogy van egy homogén színezett meshed, vakon elhiszi, és végighordozza magával, míg nem te azt nem mondod neki a Matnál, hogy dögölj meg(Capture13.jpg).

Csatolt előnézeti képek:

  • jkr_wip6_lff.png
  • Capture13.JPG

Szerkesztve Jackrow által: 06 augusztus 2014 - 20:51

  • 2

Totally not, suuuuuuure~ ¬‿¬


#32 zuzu

zuzu

    KangarooWolf

  • Trusted Members
  • PipaPipaPipa
  • 1.218 Hozzászólás:
  • LocationItt is ott is :)

Elküldve: 08 augusztus 2014 - 10:32

Nagyon jó :) (Nem csak azért mert a kenguruk közel állnak hozzám :) )
  • 0
Az élet egy nagy játék... és eszméletlen jó a grafikája :)

#33 zuzu

zuzu

    KangarooWolf

  • Trusted Members
  • PipaPipaPipa
  • 1.218 Hozzászólás:
  • LocationItt is ott is :)

Elküldve: 08 augusztus 2014 - 10:33

Le a kalappal, mindig csodálattal tölt el, ha ilyen kreatív munkát látok.
  • 0
Az élet egy nagy játék... és eszméletlen jó a grafikája :)

#34 Jackrow

Jackrow

    Advanced Member

  • Trusted Members
  • PipaPipaPipa
  • 226 Hozzászólás:

Elküldve: 08 augusztus 2014 - 13:42

Nagyon jó :) (Nem csak azért mert a kenguruk közel állnak hozzám :) )

Gondolom volt benne egy kis kengurubéli elfogultság. ;)

Nekem valahogy bejön ez a körte forma.


  • 0

Totally not, suuuuuuure~ ¬‿¬


#35 Jackrow

Jackrow

    Advanced Member

  • Trusted Members
  • PipaPipaPipa
  • 226 Hozzászólás:

Elküldve: 08 augusztus 2014 - 15:15

A többi chunk bojhokat felpakoltam.

(jkr_wip7_f) Such a cutie-patootie! =)

Csatolt előnézeti képek:

  • jkr_wip7_lf.png
  • jkr_wip7_f.png

  • 0

Totally not, suuuuuuure~ ¬‿¬


#36 DoglottGiliszta

DoglottGiliszta

    Advanced Member

  • Active Members
  • PipaPipaPipa
  • 1.356 Hozzászólás:

Elküldve: 08 augusztus 2014 - 17:18

A mellszőrével szemből elég pripertudáj képet fest. Esetleg próbáld meg azt, hogy elhagyod, vagy vékonyabban teríted el nagyobb felületen azokat banánokat.
(Tudom nem olyan egyszerű azt.) Én elhagynám a fenébe őket.

Szerkesztve caiwan által: 08 augusztus 2014 - 17:25

  • 0

#37 Jackrow

Jackrow

    Advanced Member

  • Trusted Members
  • PipaPipaPipa
  • 226 Hozzászólás:

Elküldve: 08 augusztus 2014 - 21:01

A mellszőrével szemből elég pripertudáj képet fest. Esetleg próbáld meg azt, hogy elhagyod, vagy vékonyabban teríted el nagyobb felületen azokat banánokat.
(Tudom nem olyan egyszerű azt.) Én elhagynám a fenébe őket.

Az elsimítást még fontolóra veszem. Kösz.

A narancson kiemelt részt először nem értettem, de egy yogaflow után kitisztult. Szorgalmazom a Caiwanificated szavak mellőzését.


Szerkesztve Jackrow által: 08 augusztus 2014 - 21:09

  • 0

Totally not, suuuuuuure~ ¬‿¬


#38 DoglottGiliszta

DoglottGiliszta

    Advanced Member

  • Active Members
  • PipaPipaPipa
  • 1.356 Hozzászólás:

Elküldve: 08 augusztus 2014 - 21:18

Az elsimítást még fontolóra veszem. Kösz.
A narancson kiemelt részt először nem értettem, de egy yogaflow után kitisztult. Szorgalmazom a Caiwanificated szavak mellőzését.

Szerettem volna magyarázatot fűzni, de gondoltam nem, mert megbasz: https://www.youtube....youtu.be&t=1m9s (Nem, nem vicc, sikít, és minden második frame fekete vagy fehér)
Amikor én hallottam így, akkor két hónapig nem esett le.
  • 0

#39 Gonnir

Gonnir

    Unity Senior Fenegyerek

  • Trusted Members
  • PipaPipaPipa
  • 222 Hozzászólás:

Elküldve: 09 augusztus 2014 - 08:59

Szépen alakul a modell. Riggelés is tervben van?


  • 0

gunbarrel.gif


#40 DoglottGiliszta

DoglottGiliszta

    Advanced Member

  • Active Members
  • PipaPipaPipa
  • 1.356 Hozzászólás:

Elküldve: 09 augusztus 2014 - 09:01

Szépen alakul a modell. Riggelés is tervben van?

Írta, hogy igen.
  • 0



Also tagged with one or more of these keywords: blender, 3d, modellezés

0 felhasználó olvassa ezt a témát.

0 felhasználó, 0 vendég, 0 anonim felhasználó