Ugrás a tartalomhoz


Fotó

RPG random, játékajánló, kötetlen csevegés

rpg szerepjáték csevegő ajánló

  • Please log in to reply
56 válasz erre a témára

#21 RoePipi

RoePipi

    Twitterhez vagyok szokva.

  • Trusted Members
  • PipaPipaPipa
  • 458 Hozzászólás:
  • LocationNagykanizsa, Hungary

Elküldve: 06 július 2014 - 20:49

Pathfindert játszunk, a csatákhoz kell grid, különben nem látjuk, hol vagyunk. Íme egy olcsó megoldás, ha meguntad, hogy kockával, kavicsokkal jelöld a karaktereidet: 10 Ft-os érmére felragasztott papír kivágadék :)

 

attachicon.giframuria_.jpg

 

Lehet következő játékon kiszínezem őket :)

 

Nem baj, ha itt és most kifejezem, hogy ezek láttán örömömben felvisítok, olyan tetszetősek és cukik?


  • 0

#22 Ezevin

Ezevin

    Advanced Member

  • Active Members
  • PipaPipaPipa
  • 1.233 Hozzászólás:
  • LocationValahol a fejedben! (amúgy meg Pécs)

Elküldve: 06 július 2014 - 20:59

Magasságot mi azzal jelöljünk, hogy egy dobókockát teszünk a figura alá, illetve olykor használunk figurákat, ha valaki hoz, (de sajnos el is viszi utána :(). Egy másik csapatomnál mi is az Odaát játék figuráit használjuk, de az nem elég "személyes". Igaz mondjuk, hogy nem kell rajta dolgozni sem :) 

 

Amúgy a nemek terén nem általánosítanék.. volt majdnem teljesen lánycsapatom (4-5 lány 1 fiú), és azóta se találkoztam akkora vérpisti brigáddal  :ph34r:

 

 

Hát nálam a vérpistik sajnos hamar kiesnek mert én szeretem ha a játékosok gondolkodnak... sajnos néha nagyon túl becsülöm őket... És eddig szinte mind anime fan kis csajoknak meséltem full csajos bagázsnak és náluk ez volta  a jellemző illetve a fórumos szerepjátékba is ugyan azokat a hibákat követték el. Amúgy attól is függ ki mennyi ideje játszik és milyen közegből jött. Pl mikor a vegyes bandának meséltem a kikaptam a vérprofi bandát. A ki leányzók (akik mindig vagy öt évvel idősebbek voltak nálam) állandóan azon voltak, hogy mindenre felkészüljenek, míg a srácok azt mondták, hogy elég egy dologra betáraznia mindenkinek és akkor majd a karakterek kiegészítik egymást, és nem kell minden szarral bajlódni... de az első kettő egy perc alatt megoldotta az összes egyszerű rejtvényt, míg a srácok matematikailag akarták levezetni a problémát aztán össze kapott a két csoport, hogy most melyik lesz a jobb megoldás mert csak egyszer próbálhatják a zárat a DUNGEONHOZ :P 

 

 

Szóval nem akartam általánosítani,  csupán a tapasztalataim írtam le :) és a leggyakoribb tapasztalataimra támaszkodtam. Nem véletlen említettem név szerint a bandát (Zsaniék).

 

 

Sajnos a kocka tornyozással nagy bajban van az ember mikor 100 méteres távolságokat kell számolnia egy légi ütközetnél. Szóval jobb látni hol is van az a kocka és milyen szám van rajta mert különben nem megy a dolog ha pontosak akarunk lenni... Mondjuk én eleve nem szeretem a csatákat és kerülöm őket még mesélés közben. Inkább a játékosok szoktak bajba keveredni. Jobban szeretem az intrikusabb kalandokat, hol a legtöbb barbár elvérzik (Kivéve Connan a diplomata).,


  • 0

"Ki farkasok közt él, vonyítson úgy, mint a farkasok!"

Orosz közmondás


tumblr_nrkmrfTqjC1qbgoyio1_400.gif

 

Tumblr * Facebook * DeviantArt * FurAffinity * Weasyl

 

 


#23 Ezevin

Ezevin

    Advanced Member

  • Active Members
  • PipaPipaPipa
  • 1.233 Hozzászólás:
  • LocationValahol a fejedben! (amúgy meg Pécs)

Elküldve: 06 július 2014 - 21:00

Magasságot mi azzal jelöljünk, hogy egy dobókockát teszünk a figura alá, illetve olykor használunk figurákat, ha valaki hoz, (de sajnos el is viszi utána :(). Egy másik csapatomnál mi is az Odaát játék figuráit használjuk, de az nem elég "személyes". Igaz mondjuk, hogy nem kell rajta dolgozni sem :) 

 

Amúgy a nemek terén nem általánosítanék.. volt majdnem teljesen lánycsapatom (4-5 lány 1 fiú), és azóta se találkoztam akkora vérpisti brigáddal  :ph34r:

 

 

Hát nálam a vérpistik sajnos hamar kiesnek mert én szeretem ha a játékosok gondolkodnak... sajnos néha nagyon túl becsülöm őket... És eddig szinte mind anime fan kis csajoknak meséltem full csajos bagázsnak és náluk ez volta  a jellemző illetve a fórumos szerepjátékba is ugyan azokat a hibákat követték el. Amúgy attól is függ ki mennyi ideje játszik és milyen közegből jött. Pl mikor a vegyes bandának meséltem a kikaptam a vérprofi bandát. A ki leányzók (akik mindig vagy öt évvel idősebbek voltak nálam) állandóan azon voltak, hogy mindenre felkészüljenek, míg a srácok azt mondták, hogy elég egy dologra betáraznia mindenkinek és akkor majd a karakterek kiegészítik egymást, és nem kell minden szarral bajlódni... de az első kettő egy perc alatt megoldotta az összes egyszerű rejtvényt, míg a srácok matematikailag akarták levezetni a problémát aztán össze kapott a két csoport, hogy most melyik lesz a jobb megoldás mert csak egyszer próbálhatják a zárat a DUNGEONHOZ :P 

 

 

Szóval nem akartam általánosítani,  csupán a tapasztalataim írtam le :) és a leggyakoribb tapasztalataimra támaszkodtam. Nem véletlen említettem név szerint a bandát (Zsaniék).

 

 

Sajnos a kocka tornyozással nagy bajban van az ember mikor 100 méteres távolságokat kell számolnia egy légi ütközetnél. Szóval jobb látni hol is van az a kocka és milyen szám van rajta mert különben nem megy a dolog ha pontosak akarunk lenni... Mondjuk én eleve nem szeretem a csatákat és kerülöm őket még mesélés közben. Inkább a játékosok szoktak bajba keveredni. Jobban szeretem az intrikusabb kalandokat, hol a legtöbb barbár elvérzik (Kivéve Connan a diplomata).,


  • 0

"Ki farkasok közt él, vonyítson úgy, mint a farkasok!"

Orosz közmondás


tumblr_nrkmrfTqjC1qbgoyio1_400.gif

 

Tumblr * Facebook * DeviantArt * FurAffinity * Weasyl

 

 


#24 KekPafrany

KekPafrany

    Free Fern

  • Administrators
  • 2.187 Hozzászólás:
  • LocationHome sweet home <3

Elküldve: 06 július 2014 - 21:16

Első csapatom volt. Emlékezetes volt :D Egyedül én vittem női karaktert, a többi lány fiút vitt. A bárd jópár szinttel később meggondolta magát, és nemet váltott. Mármint nem a rossz testbe került lélek története, hanem a "jajj, inkább mégis nő akarok lenni", úgyhogy átírta, jó lesz az.. 

 

A KM barátnője meg úgy el lett tápolva, hogy papként durvább harcértékei voltak, mint nekem, a fejvadásznak, úgyhogy a mesélő egy idő után gondban volt, és ekkor jöttek a világot teljesen felrúgó ötletei, amivel próbálta visszaállítani az egyensúlyt...


  • 0

http://KekPafrany.deviantart.com

 

 

"We don’t like spicy food. Once we found red fang-shaped fruit among the cargo of a shipwreck. We ate it and regretted it loud and long!"


#25 Ezevin

Ezevin

    Advanced Member

  • Active Members
  • PipaPipaPipa
  • 1.233 Hozzászólás:
  • LocationValahol a fejedben! (amúgy meg Pécs)

Elküldve: 06 július 2014 - 21:43

Első csapatom volt. Emlékezetes volt :D Egyedül én vittem női karaktert, a többi lány fiút vitt. A bárd jópár szinttel később meggondolta magát, és nemet váltott. Mármint nem a rossz testbe került lélek története, hanem a "jajj, inkább mégis nő akarok lenni", úgyhogy átírta, jó lesz az.. 

 

A KM barátnője meg úgy el lett tápolva, hogy papként durvább harcértékei voltak, mint nekem, a fejvadásznak, úgyhogy a mesélő egy idő után gondban volt, és ekkor jöttek a világot teljesen felrúgó ötletei, amivel próbálta visszaállítani az egyensúlyt...

 

Pont mint mikor én meséltem először és mindenkit senkit sem akartam megölni... azután besokalltam és szadista módon PK-val ért véget a játék :P

 

Bár ez nem az első mesém volt, de egyszer vissza próbáltam fogni magam: Ott inkább az volt az idegesítő, hogy én általában minden szabályt átlesek a könyvből után a NJK-knak is megadom azt ami játékosnak ki jár, hogy meg izzasszam őket. Azután mikor a pap elsütötte a Troglodita barbár ellen az ingyen csodát, aki egy sárkány hátáról ugrott le és a 4. szerencse próbáját hozta össze, hogy pont a papra essen... Erre a pap kívánt istenétől egy csodát és abban a minutumban máshova teleportált, a trogi pedig gerincét törte a becspodástól... és két csodát is kért ezzel elhasználta az összes isteni jó szándékot amit összegyűjtött, hogy a papra essen azért is és túl élje a becstapodást 30 magas zuhanás után... (mert előszór azzal számolt hogy a pap jól fog tompítani, ő túl éli az egyik ellen meg kilapul). Erre én a pap kért még egy csodát mert még kétszer olyan erős hite volt mint a Troginak, hogy megmeneküljön (hozzá kell tenni, hogy teljesen megfelelt a dolog a játék szabályainak, de a pap kívánhatta volna azt is, hogy ellenfele pusztuljon el mielőtt be csapódik csak annyira azért nem voltam gonosz... még...)... amint ez véget ért a Trogit játszó gyerek hiszti rohamot kapott és két órán át sztrájkolt minden ellen amit meséltem... És azóta vagyok úgy mondván gonosz KM.. 


Szerkesztve Fullruns által: 06 július 2014 - 21:44

  • 0

"Ki farkasok közt él, vonyítson úgy, mint a farkasok!"

Orosz közmondás


tumblr_nrkmrfTqjC1qbgoyio1_400.gif

 

Tumblr * Facebook * DeviantArt * FurAffinity * Weasyl

 

 


#26 Ezevin

Ezevin

    Advanced Member

  • Active Members
  • PipaPipaPipa
  • 1.233 Hozzászólás:
  • LocationValahol a fejedben! (amúgy meg Pécs)

Elküldve: 06 július 2014 - 21:54

Amúgy a legjobb dolog mikor a Gonosz KM összetalálkozik a gonosz JK-val  :ph34r:  és azután mikor a két szem össze villan már retteg is a csapat :3 Egyszer fórumos játék közben is szereztem ilyen csoda játékost akivel rögtön egy húron pendültünk... Azután mikor két csapat társa a halálba rohant ő csak annyit írt a körében. - " Hát akkor én most meg állok és nézem a műsort." - Azóta ő vissza térő vendég a horror meséimnél illetve a Sareszos RPG-ben van egy vissza térő karaktere, akinek már 4 teljes történetre elegendő játéka volt... szóval komplett regény volt már köré kerít, mert a legtöbben vagy kiszálltak vagy ki hullot az első karakterük :) 


  • 0

"Ki farkasok közt él, vonyítson úgy, mint a farkasok!"

Orosz közmondás


tumblr_nrkmrfTqjC1qbgoyio1_400.gif

 

Tumblr * Facebook * DeviantArt * FurAffinity * Weasyl

 

 


#27 Ezevin

Ezevin

    Advanced Member

  • Active Members
  • PipaPipaPipa
  • 1.233 Hozzászólás:
  • LocationValahol a fejedben! (amúgy meg Pécs)

Elküldve: 09 augusztus 2014 - 12:49

Ki akar egy kis Cthulhut játszani? :D

93695-a-baratom-es-az-o-orult-kreativita


Szerkesztve Fullruns által: 09 augusztus 2014 - 12:49

  • 0

"Ki farkasok közt él, vonyítson úgy, mint a farkasok!"

Orosz közmondás


tumblr_nrkmrfTqjC1qbgoyio1_400.gif

 

Tumblr * Facebook * DeviantArt * FurAffinity * Weasyl

 

 


#28 Ezevin

Ezevin

    Advanced Member

  • Active Members
  • PipaPipaPipa
  • 1.233 Hozzászólás:
  • LocationValahol a fejedben! (amúgy meg Pécs)

Elküldve: 23 szeptember 2014 - 22:19


  • 0

"Ki farkasok közt él, vonyítson úgy, mint a farkasok!"

Orosz közmondás


tumblr_nrkmrfTqjC1qbgoyio1_400.gif

 

Tumblr * Facebook * DeviantArt * FurAffinity * Weasyl

 

 


#29 Ezevin

Ezevin

    Advanced Member

  • Active Members
  • PipaPipaPipa
  • 1.233 Hozzászólás:
  • LocationValahol a fejedben! (amúgy meg Pécs)

Elküldve: 03 november 2014 - 11:20

 

 

Zseniális :D


Szerkesztve Fullruns által: 03 november 2014 - 11:22

  • 2

"Ki farkasok közt él, vonyítson úgy, mint a farkasok!"

Orosz közmondás


tumblr_nrkmrfTqjC1qbgoyio1_400.gif

 

Tumblr * Facebook * DeviantArt * FurAffinity * Weasyl

 

 


#30 Silver

Silver

    Advanced Member

  • Active Members
  • PipaPipaPipa
  • 171 Hozzászólás:

Elküldve: 03 november 2014 - 16:08

Ennek vannak epic pillanatai:

(The Gamers - Folytatas kevesbe, de teljesseg kedveert: The Gamers: Dorkness Rising )

Szerkesztve Silver által: 03 november 2014 - 16:10

  • 1

#31 Ralesk

Ralesk

    vulgáris hatalommal visszaélő szociáldarwinista

  • Administrators
  • 1.514 Hozzászólás:
  • LocationBudapest

Elküldve: 03 november 2014 - 21:45

Egy klasszikus jutott eszembe (kanadai francia nyelven, angol felirattal):




  • 1

#32 Niohoggr

Niohoggr

    Advanced Member

  • Active Members
  • PipaPipaPipa
  • 70 Hozzászólás:

Elküldve: 04 november 2014 - 17:38

Mivel ez random ezért itt kérdezem.
Hogyan kezelitek, ha a party velejéig romlott?

Én általában keményebb ellenfeleket, önmagukat megvedeni képes npcket teszek a történetbe. Esetleg hasonlóan viselkednek majd velük - logikusan - azok az npck akik ellen védettek.

Nagyon ritkán akadnak "jó" csapatok. De ha igen, akkor azok szinte ragyognak a tapasztalatok alapján.
  • 0

#33 Ezevin

Ezevin

    Advanced Member

  • Active Members
  • PipaPipaPipa
  • 1.233 Hozzászólás:
  • LocationValahol a fejedben! (amúgy meg Pécs)

Elküldve: 04 november 2014 - 17:58

Mivel ez random ezért itt kérdezem.
Hogyan kezelitek, ha a party velejéig romlott?

Én általában keményebb ellenfeleket, önmagukat megvedeni képes npcket teszek a történetbe. Esetleg hasonlóan viselkednek majd velük - logikusan - azok az npck akik ellen védettek.

Nagyon ritkán akadnak "jó" csapatok. De ha igen, akkor azok szinte ragyognak a tapasztalatok alapján.

 

 

Hát nálam a játékosok általában inkább próbálnak semlegesek lenni... a gonosz partyk végén állatába fejvadászok tucatjai üldözik őket, mert a sok gonoszságnak híre megy, szedi össze az ellenségeket meg mi egyebet... mondjuk a felelőtlen csapat is így szokott járni, aki jó szándékból mindent letarol. :P A jó partyk meg egy idő múlva olyan elvárásokkal jönnek, hogy győzöm őket vissza rúgni a földre :D - jó tett helyében jót várj, de ezek egy idő mulva követelőzni szoktak... 

 

 

a gonosz partyt meg a legdurvábban egy csavarral lehet megfogni. Hirtelen valahogy hőst csinálni belőlük (félreértés, jókor voltak jó helyen, stb..) aztán hagyni hogy mit kezdenek a helyzettel, mert ha nép csalódik bennük akkor nagyobb pofont kaphatnak. Igazából a leheleten helyzetnek hála fantasztikus szerepjátékot lehet kihozni a játékosokból... mondjuk az én játékaim nem igazán a harcra mennek ki, inkább a szerepjátékon múlnak a dolgok :) - így az NPC-k inkább szavakkal és egyéb türkökkel szokták lefegyverezni a játékosokat :P


  • 0

"Ki farkasok közt él, vonyítson úgy, mint a farkasok!"

Orosz közmondás


tumblr_nrkmrfTqjC1qbgoyio1_400.gif

 

Tumblr * Facebook * DeviantArt * FurAffinity * Weasyl

 

 


#34 Kelpi

Kelpi

    Advanced Member

  • Trusted Members
  • PipaPipaPipa
  • 854 Hozzászólás:

Elküldve: 04 november 2014 - 21:11

Anyi sok posztapoaliptikus játék van. De mindig csak a karkh után játszódnak. Egyszer játszanék szívesen egy rpg-t ami azon a napon játszódik, amikkor az egész elkezdődöt. És túlélésre menne az egész. Lényegében reggeltől estig tartana. És mindig másmiat volna az apokalipszis. ezek lehetnének véletlen szerűen.

Ötletek:

-Zombi apokalipszis
-Földönkívüli invázió
-Jelenések könyve (démonok)

-Természeti katasztróf

-Meteor becsapódás

-Robotok lázadnak fel

-ŐSi istenek (nem Ctulhuu)

 

Kipróbálna ki egy ilyen játékot? :D


  • 0
Magyar termék: http://wheelerscomic...rt.com/gallery/ Azaz a képregényem. :D

#35 Ezevin

Ezevin

    Advanced Member

  • Active Members
  • PipaPipaPipa
  • 1.233 Hozzászólás:
  • LocationValahol a fejedben! (amúgy meg Pécs)

Elküldve: 04 november 2014 - 21:28

Anyi sok posztapoaliptikus játék van. De mindig csak a karkh után játszódnak. Egyszer játszanék szívesen egy rpg-t ami azon a napon játszódik, amikkor az egész elkezdődöt. És túlélésre menne az egész. Lényegében reggeltől estig tartana. És mindig másmiat volna az apokalipszis. ezek lehetnének véletlen szerűen.

Ötletek:

-Zombi apokalipszis
-Földönkívüli invázió
-Jelenések könyve (démonok)

-Természeti katasztróf

-Meteor becsapódás

-Robotok lázadnak fel

-ŐSi istenek (nem Ctulhuu)

 

Kipróbálna ki egy ilyen játékot? :D

 

Én már játszottam ilyet... szép kis káosz időnként az eredmény :P 


  • 0

"Ki farkasok közt él, vonyítson úgy, mint a farkasok!"

Orosz közmondás


tumblr_nrkmrfTqjC1qbgoyio1_400.gif

 

Tumblr * Facebook * DeviantArt * FurAffinity * Weasyl

 

 


#36 Cerbie

Cerbie

    Advanced Member

  • Trusted Members
  • PipaPipaPipa
  • 125 Hozzászólás:
  • LocationBudapest

Elküldve: 05 november 2014 - 11:28

Mivel ez random ezért itt kérdezem.
Hogyan kezelitek, ha a party velejéig romlott?

Én általában keményebb ellenfeleket, önmagukat megvedeni képes npcket teszek a történetbe. Esetleg hasonlóan viselkednek majd velük - logikusan - azok az npck akik ellen védettek.

Nagyon ritkán akadnak "jó" csapatok. De ha igen, akkor azok szinte ragyognak a tapasztalatok alapján.

Erre két, szerintem nagyon jó megoldás van.

 

1) Ha megvan előre a mese és te nem szeretnéd, hogy a játékos karakterek gonoszok legyenek, ezt megmondod a karakteralkotás -előtt-. Ilyenkor a játékosok tisztában vannak vele és olyankor igen is oda lehet sújtani a GM vasöklével, ha hülyeséget csinálnak.

 

2) Ha a játékosok előre szólnak, hogy gonosz karaktereket akarnak kijátszani (ez amúgy általában nem jó ötlet, de most a példa kedvéért), akkor úgy írod meg a kalandot, hogy erre lehetőség legyen. Legyen egy aktív alvilág, ahova beszállhatnak és ahol akár át is verik őket - egy jól kitalált világban a fantasy-GTA megoldható lehet.


  • 0

#37 Kelpi

Kelpi

    Advanced Member

  • Trusted Members
  • PipaPipaPipa
  • 854 Hozzászólás:

Elküldve: 05 november 2014 - 14:14

Játék ötlett, de még csak ötlett: Pszihopaták randija. Három megrögzött pszihopata, szadista gyilkost bezárunk egy helyre. A helyiség tele van mindenféle szerszámmal és kínzáshoz való kelékkel.

 

A verzió: HAgyjuk, hagy nyírják ki egymást.
B verzió, valaki eljátsza az utcáról befogott ártatlan szerepét, és ők kínozzák meg hárman.

 

És mindezt egy gazdag ember szórakoztatására, aki a három gyilkost bezárta egy helyre.

 

Kijátszana ilyet? :D


  • 0
Magyar termék: http://wheelerscomic...rt.com/gallery/ Azaz a képregényem. :D

#38 Ezevin

Ezevin

    Advanced Member

  • Active Members
  • PipaPipaPipa
  • 1.233 Hozzászólás:
  • LocationValahol a fejedben! (amúgy meg Pécs)

Elküldve: 05 november 2014 - 14:41

Játék ötlett, de még csak ötlett: Pszihopaták randija. Három megrögzött pszihopata, szadista gyilkost bezárunk egy helyre. A helyiség tele van mindenféle szerszámmal és kínzáshoz való kelékkel.

 

A verzió: HAgyjuk, hagy nyírják ki egymást.
B verzió, valaki eljátsza az utcáról befogott ártatlan szerepét, és ők kínozzák meg hárman.

 

És mindezt egy gazdag ember szórakoztatására, aki a három gyilkost bezárta egy helyre.

 

Kijátszana ilyet? :D

 

Amien mazochista vagyok... szerintem a B-ben az utcáról befogott ártatlan szerepe jutna :3


  • 0

"Ki farkasok közt él, vonyítson úgy, mint a farkasok!"

Orosz közmondás


tumblr_nrkmrfTqjC1qbgoyio1_400.gif

 

Tumblr * Facebook * DeviantArt * FurAffinity * Weasyl

 

 


#39 Cerbie

Cerbie

    Advanced Member

  • Trusted Members
  • PipaPipaPipa
  • 125 Hozzászólás:
  • LocationBudapest

Elküldve: 05 november 2014 - 17:58

Játék ötlett, de még csak ötlett: Pszihopaták randija. Három megrögzött pszihopata, szadista gyilkost bezárunk egy helyre. A helyiség tele van mindenféle szerszámmal és kínzáshoz való kelékkel.

 

A verzió: HAgyjuk, hagy nyírják ki egymást.
B verzió, valaki eljátsza az utcáról befogott ártatlan szerepét, és ők kínozzák meg hárman.

 

És mindezt egy gazdag ember szórakoztatására, aki a három gyilkost bezárta egy helyre.

 

Kijátszana ilyet? :D

 

Túl sok volt a torture porn (lásd: Saw filmek)? :P


  • 0

#40 Niohoggr

Niohoggr

    Advanced Member

  • Active Members
  • PipaPipaPipa
  • 70 Hozzászólás:

Elküldve: 05 november 2014 - 20:01

Erre két, szerintem nagyon jó megoldás van.

1) Ha megvan előre a mese és te nem szeretnéd, hogy a játékos karakterek gonoszok legyenek, ezt megmondod a karakteralkotás -előtt-. Ilyenkor a játékosok tisztában vannak vele és olyankor igen is oda lehet sújtani a GM vasöklével, ha hülyeséget csinálnak.

2) Ha a játékosok előre szólnak, hogy gonosz karaktereket akarnak kijátszani (ez amúgy általában nem jó ötlet, de most a példa kedvéért), akkor úgy írod meg a kalandot, hogy erre lehetőség legyen. Legyen egy aktív alvilág, ahova beszállhatnak és ahol akár át is verik őket - egy jól kitalált világban a fantasy-GTA megoldható lehet.

Én nem szeretem limitalni a jatekosaim karakteralkotasnal. Inkább a modult alakitom úgy hogy a legelmeroggyantabb karakterek is tudjanak játszani. Persze az nyilván handicap ha egy hard-core rasszista emberi környezetben egy idegen party próbál érvényesülni, de nem lehetetlen.
Csak azt vettem észre, hogy hiányzik az időnként, hogy ne minden a gátlástalan fosztogatasrol, mészárlásrol szóljon. Ugyan ez sem rossz, sőt... De időnként kell egy kis feny a sötétségbe... Hogy a sötétség tudja honnan jött.

Szerkesztve Niohoggr által: 05 november 2014 - 20:01

  • 0



Also tagged with one or more of these keywords: rpg, szerepjáték, csevegő, ajánló

0 felhasználó olvassa ezt a témát.

0 felhasználó, 0 vendég, 0 anonim felhasználó